Implementací a spuštěním e-shopu nebo webové prezentace začíná vlastní provoz a rozvoj internetového obchodu či webu. Jsme si plně vědomi, že s rostoucími zkušenostmi a požadavky je potřeba dále web rozvíjet dle požadavků klienta a potřeb jeho zákazníků.
Post implementační podpora
V rámci našich služeb nabízíme post implementační podporu, která zajišťuje zvýhodněné a kontinuální úpravy, kvalitní technickou podporu a slevy na případné větší úpravy.
Post implementační podpora je určena pro klienty, kteří chtějí u svého internetového projektu servis s garantovanou odezvou a prostorem na měsíční aktualizace či úpravy.
Součástí technické a postimplementační podpory je:
-
telefonická podpora
-
on-line komunikace pomocí chatu
-
e-mailová podpora
-
on-line zadání požadavku přes web
-
garantovaná odezva na požadavek
-
přednostní vyřízení požadavku
-
rezervace kapacitních zdrojů
-
zvýhodněná hodinová sazba na vícepráce
Technickou podporu poskytujeme nejen na námi vytvořené projekty, ale i na projekty vytvořené společnostmi, které další technickou podporu neposkytují.
Veškeré požadavky jsou evidovány v našem helpdeskovém systému na adrese support.dps.eu, kde má každý zákazník možnost nejen jakýkoliv požadavek zadat, ale zejména kontrolovat zpracování již zaslaných požadavků.
Potřebujete pro svůj projekt kvalitní technickou podporu? Zašlete nám svojí poptávku.